Philips HomeHero FC8918 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HomeHero FC8918 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

pondiki 21-02-2014
Geschreven voor: Philips HomeHero FC8918 wit

Apparaat zoog goed en de turboborstel was fijn. Maar na 2,5 jaar normaal gebruik heeft deze stofzuiger het plotseling begeven, opeens start hij niet meer. De turboborstel was al eerder niet meer te gebruiken omdat het aandrijfriempje was uitgerekt.

vraagteken123 01-09-2011
Geschreven voor: Philips HomeHero FC8918 wit

Heb deze stofzuiger inmiddels meer dan een half jaar in gebruik en ben er zeer tevreden over, zuigt prima, lekker compact, eigenlijk niets over te klagen.

Jankoopman28 12-01-2011

Niet kopen!
Meteen na aankoop moeten constateren dat de stofzuigerslang niet goed vast blijft zitten aan de stofzuiger, dus ook meteen weer teruggebracht. Een mooi apparaat om te zien en over de kwaliteit van de stofzuiger zelf kan ik niet oordelen. Ik zeg: laten staan